Asiakaspalvelu - Menestyksen resepti osa 1 - Kotka-Hamina
17.5.2023 09:00
Eagle-talon auditorio
Asiakaspalvelu - Menestyksen resepti
Osa 1 - Peruspalikat kuntoon
Kasvattaako hymy liikevaihtoa? Miten henkilökohtainen asiakaspalvelu voi digiaikana?
Tässä kaksiosaisen koulutussarjan ensimmäisessa osassa lähdetään liikkeelle asiakaspalvelun peruspilareista; kontaktin luomisesta, tarpeiden kartoituksesta ja sosiaalisesta turvallisuudesta. Käydään myös läpi mistä elementeistä asiakaskohtaaminen ja asiakaspalvelutilanteet koostuvat.
Aamun luotsaa myynnin rautainen ammattilainen ja 'guru' Aleksi Salminen jolla on pitkä historia eri myynnin tehtävissä ja kouluttajana.
Kahvia tarjolla klo 8.30 lähtien. Tule verkostoitumaan!
p.s. tilaisuutta ei striimata
Muutokset mahdollisia. Tilaisuus on maksuton.
Toisessa osassa 7.6. pureudutaan hyvän asiakaspalvelun kääntämisestä myynniksi. Mitä on lisämyyntiä ja miten sitä tehdään? Miten mittaroida onnistumisia. Mitä avainlukuja tulisi aina seurata.
P.S. Näiden lisäksi Aleksi luotsaa Loviisalaisille suunnatun kaksiosaisen valmennusohjelman, jossa viritetään asiakaspalvelu huippuunsa Loviisan superkesää ja asuntomessuja varten 25.5. ja 1.6.