Asiakaspalvelu - Menestyksen resepti osa 1 - Kotka-Hamina

17.5.2023 09:00

Eagle-talon auditorio

Asiakaspalvelu - Menestyksen resepti

 

Osa 1 - Peruspalikat kuntoon

 

Kasvattaako hymy liikevaihtoa? Miten henkilökohtainen asiakaspalvelu voi digiaikana?

Tässä kaksiosaisen koulutussarjan ensimmäisessa osassa lähdetään liikkeelle asiakaspalvelun peruspilareista; kontaktin luomisesta, tarpeiden kartoituksesta ja sosiaalisesta turvallisuudesta. Käydään myös läpi mistä elementeistä asiakaskohtaaminen ja asiakaspalvelutilanteet koostuvat.

Aamun luotsaa myynnin rautainen ammattilainen ja 'guru' Aleksi Salminen jolla on pitkä historia eri myynnin tehtävissä ja kouluttajana.

 

aleksi-salminen-raj.jpg (491 KB)  

 

Kahvia tarjolla klo 8.30 lähtien. Tule verkostoitumaan!


p.s. tilaisuutta ei striimata

Muutokset mahdollisia. Tilaisuus on maksuton.

 

Toisessa osassa 7.6. pureudutaan hyvän asiakaspalvelun kääntämisestä myynniksi. Mitä on lisämyyntiä ja miten sitä tehdään? Miten mittaroida onnistumisia. Mitä avainlukuja tulisi aina seurata. 

 

P.S. Näiden lisäksi Aleksi luotsaa Loviisalaisille suunnatun kaksiosaisen valmennusohjelman, jossa viritetään asiakaspalvelu huippuunsa Loviisan superkesää ja asuntomessuja varten 25.5. ja 1.6.

Tapahtuma on päättynyt.

Ajankohta

Alkaa:   17.5.2023 09:00
Päättyy:   17.5.2023 11:30

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Eagle-talon auditorio

Kyminlinnantie 6
48600 Kotka

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

Lisätiedot

Heli Tiitinen

0401902542

heli.tiitinen@cursor.fi